Giv dig selv et sundhedsboost og bliv mester på din egen sundhed og trivsel

Dette er ikke en ordinær bootcamp!

Jeg har valgt at kalde det for BOOTCHAMP! Undervejs i dette forløb bliver du nemlig verdensmesterdin egen sundhed og trivsel.

Forløbet står på over et år – ja, du læste rigtigt – hele 365 dage fra start til slut. Jeg tror på, at hvis du skal lykkes med livsstilændringer, så er det vigtigt med en langsigtet plan, hvor du får indsigt og forståelse for din motivation og vaner,  og hvor det hele bliver forankret i din hverdag.

Uanset hvilke udfordringer du måtte stå med, så møder du dem ikke alene. Jeg er med dig på rejsen det næste års tid.

Du får redskaber og støtte til at tage handling på dine mål og drømme, og du vil flytte dig fra, hvor du er i dag, til der hvor du ønsker at være.

Vi arbejder med kroppen, med dine vaner og ikke mindst med dit sind og den måde, du agerer på i din hverdag. Sammen undersøger vi mulighederne og finder frem til din helt egen strategi for at få balance i din krop og i dit liv. Du indfører små daglige handlinger, som fører dig til et nyt niveau af sundhed og trivsel.

Din optimale sundhed og trivsel ligger inden for din rækkevidde.

Vi bringer dig på sporet af din helt egen sundhed. Udnyt den enestående mulighed for at være med fra starten af.

Ja tak, bring mig på sporet af sundhed og oplys mig priser mv.

Du får

  • Mål og vejning ved start og slut, herunder måling af din krops restitutionsevne.
  • Mere end 100 timers fælles crossfit-inspireret træning med de øvrige deltagere i forløbet
  • 15 fælles netværksmøder, hvor vi undersøger og arbejder med forskellige elementer af sundhed og trivsel. Her får du mulighed for at få feedback på din indsats, dele dine erfaringer og fejre dine succeser. Mulighed for måling og vejning efter ønske.
  • Månedlig sparring med træner, coach eller kostvejleder (af 30 minutter varighed).
  • Adgang til onlineforum, hvor der løbende udgives materialer til inspiration. Her bliver du mødt med små udfordringer og forslag til livsstilændringer, du kan afprøve og implementere.
  • Arbejdshæfte, hvor du har mulighed for at reflektere over dine mål og delmål, samt øvrige indsigter du får i forløbet.
  • Socialt netværk og sammenhold med andre dels under fælles træning med de øvrige deltagere og dels på fællesmøderne.